Gdzie znajdę regulamin sklepu?

Regulamin dostępny jest pod adresem 

2. Jak wyglądają koszty wysyłki w Polsce oraz na terenie UE?

Informacje na temat kosztów przesyłki zawarta jest w zakładce "dostawa i płatność" w każdym produkcie.

Darmowa dostawa na terenie Polski: od 300 zł (przedpłata); od 350 zł (pobranie).

Przelicznik Kursu Walut

3. Jakie są dane do przelewu?

UWAGA - zamówienia składane od 2017 r. prosimy opłacać na dane nowego operatora sklepu:

GoldBoss Sp. z o.o.

Trzebnice 71

59-140 Chocianów

Nr konta 05 1140 2004 0000 3902 7699 6039 . W tytule przelewu proszę podać nr zamówienia (tylko to i nic więcej).

Informacja dla przelewów spoza kraju:

IBAN PL 05 1140 2004 0000 3902 7699 6039

4. Nie mogę się dodzwonić, dlaczego?

Dział zamówień, wysyłki, reklamacji:

Magazyn jest dostępny telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14.30.

Posiadamy centralę cyfrową, zatem nie ma u nas sygnału zajętości. Telefony odbiera jednocześnie kilka osób. Może się zdarzyć tak, że aktualnie prowadzone są rozmowy przez wszystkich konsultantów, dlatego polecamy kontakt e-mail przez specjalny formularz w zakładce kontakt (metoda zalecana).

Wolimy skupić się na realizacji Waszych zamówień, niż na odbieraniu telefonów i odpowiadaniem na pytania np. "kiedy dotrze moja przesyłka?"... 5 minut po złożeniu zamówienia (94% pytań).

5. Czy Klient jest informowany o zmianie statusu zamówienia?

Tak. Klient jest informowany mailowo o każdej zmianie statusu, również o zaksięgowaniu płatności.

6. Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pieniędzy na konto?

Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy na konto wynosi maksymalnie 14 dni roboczych, jednakże zawsze staramy się dokonywać zwrotu środków jak najszybciej. Jeśli zostanie przekroczony czas, bardzo prosimy o kontakt z działem reklamacji przez specjalny formularz w zakładce kontakt.

7. Kiedy dany produkt będzie dostępny w Sklepie GOLDBOSS?

O dostępności produktu w przyszłości można się dowiedzieć dopisując swój adres e-mail do newslettera, w momencie gdy pojawi się w ofercie klient zostanie o tym automatycznie poinformowany.

8. Jaki jest numer kontaktowy do firmy "DHL"?

Numer kontaktowy do firmy kurierskiej DHL - +48 42 6 345 345.

9. Czy realizowane są wysyłki za granicę?

Tak, realizujemy wysyłkę produktów za granicę. Informacja o koszcie wysyłki dostępna jest podczas składania zamówienia.

10. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 21 dni roboczych, jednakże większość zamówień jest realizowana w ciągu 1-5 dni roboczych. Najdłużej trwa realizacja wysyłki listem ekonomicznym Pocztą Polską (nie polecamy).

11. Jak często realizowane są zamówienia zagraniczne?

Zamówienia zagraniczne realizowane są 2-3 razy w tyg, w zależności od ilości zamówień do zrealizowania.

12. Co oznacza, że numer listu przewozowego jest nieaktywny?

Oznacza to, że paczka nie została jeszcze odebrana przez Kuriera, lub że została odebrana przez kuriera ale nie dojechała jeszcze do magazynu głównego/sortowni.

13. Czy zamówienia są realizowane w weekendy i święta?

Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach określonych 7-14.

14. Czy status "wysłane" oznacza, że paczka została odebrana przez Kuriera?

Status "wysłane" oznacza, że zamówienie zostało przekazane do spakowania przez pracowników magazynu i zostanie wysłane firmą kurierską DHL, GLS w wypadku wysyłek zagranicznych, Inpost lub Pocztą Polską (w zależności od wybranej opcji). Prosimy nie sugerować się statusem "wysłane" gdyż nie zawsze oznacza on odebranie przesyłki przez kuriera w dniu zmiany statusu.

15. Jakie są opcje płatności za zamówione produkty?

Możliwe są następujące formy płatności do wyboru przez Klienta: przelewem z góry na konto bankowe, płatność w kanale elektronicznym PayU lub Paypal (okresowo).

16. Co należy podać w tytule przelewu?

W tytule przelewu należy podać wyłącznie numer zamówienia.

17. Gdzie znajdę politykę prywatności dla aplikacji Facebook?

Polityka prywatności dostępna jest pod tym linkiem.

18. Czy można dokonać zmian w zamówieniu po zmianie statusu na "wysłane"?

Po zmianie statusu zamówienia na "wysłane" NIE można dokonywać zmian.

19. Z kim kontaktować się w sytuacji, gdy paczka została wysłana (odebrana przez kuriera), a nie dotarła jeszcze do Klienta?

Z firmą przewozową (numery na stronie dostawcy) oraz do wiadomości do Sklepu GB (dział reklamacji) przez specjalny formularz w zakładce kontakt.

20. Płatności Paypal

Ze względu na liczne sytuacje, kiedy, po wielu tygodniach od zakupu, za rzekomo nieautoryzowane użycie karty (tj. ktoś płacił cudzą kartą (np. rodzica, partnera itd.)) Paypal obciążał nas - co uważamy za kradzież - postanowiliśmy ostatecznie zrezygnować z tej opcji zapłaty.

Jako zwykły sklep (a nie operator płatności czy bank), nie jesteśmy w stanie weryfikować kto jaką kartą płaci, zwłaszcza w serwisie zewnętrznym (paypal.com), który w 100% odpowiada za transakcje.

To jest tak, jakby ktoś zapłacił w zwykłym sklepie nie swoją gotówką, sprzedawca wydałby mu towar a po miesiącu zjawił się ktoś, do kogo należała gotówka i po prostu by ją zabrał.

Zamiast ponosić wielotysięczne straty z tego powodu, postanowiliśmy usunąć tę opcję płatności. W zamian pojawiła się forma płatności PayU (umożliwiona płatność kartami).

Liczymy na zrozumienie sytuacji.

Regulamin zatwierdzony dnia 01.09.2017

Z poważaniem obsługa klienta GB